Itt megtalálod az Én top 10 kedvenc filmem. (Elég fura ízlésem van, ne próbáld megérteni.)
1.
Átnevelőtábor
2.
Vámpírnemzet
3.
Bunkó vagyok így hódítok
4.
Meztelen fegyver
5.
Amerikai hófehérke
6.
Drakula halott és élvezi
7.
Horrorra akadva 5
8.
Pillangó-hatás
9.
Taták a tutiban
10.
Buliszerviz